Bezpłatne poradnictwo konsumenckie (RK001)
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | ochrona konsumentów |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów |
I. Jednostka udzielająca informacji w sprawie:
- Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
ul. Śląska 11/13, pokój 8
tel.: 34 37-07-350, 34 37-07-287
e-mail: rk@czestochowa.um.gov.pl
Miejski Rzecznik Konsumentów - Wojciech Krogulec - Godziny pracy:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
wtorek: 730 - 1700.
II. Wymagane wnioski:
- brak
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- brak
VI. Sposób i miejsce złożenia dokumentów:
- osobiście zapytania można składać w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów
ul. Śląska 11/13,
42-217 Częstochowa
pokój nr 8; - telefoniczne zapytania można kierować pod nr telefonów: 34 37-07-350; 34 37-07-287;
- elektronicznie zapytania można kierować na adres e-mail: rk@czestochowa.um.gov.pl (zapytanie powinno zawierać dane osoby tj. imię, nazwisko, adres miejsca zamieszkania);
- elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) z wykorzystaniem formularza elektronicznego "Pismo ogólne do podmiotu publicznego" oraz przesłanie na adres elektroniczny Urzędu Miasta Częstochowy: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP;
- pisemnie zapytania można złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta
ul. Śląska 11/13,
42-217 Częstochowa
pokój nr 3 - pisemnie za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Częstochowy
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa
VII. Termin załatwienia sprawy:
- niezwłocznie
VIII. Tryb odwoławczy:
- brak
IX. Uwagi:
- brak
X. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.