Sprawy procesowe w zakresie ochrony praw konsumentów (RK003)
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | ochrona konsumentów |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów |
I. Jednostka udzielająca informacji w sprawie:
- Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
ul. Śląska 11/13, pokój 8
tel.: 34 37-07-350, 34 37-07-287
e-mail: rk@czestochowa.um.gov.pl
Miejski Rzecznik Konsumentów - Wojciech Krogulec - Godziny pracy:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
wtorek: 730 - 1700.
II. Wymagane wnioski:
- podanie
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- związane ze sprawą
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- brak
VI. Sposób i miejsce złożenia dokumentów:
- osobiście podanie z załącznikami można złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta
ul. Śląska 11/13,
42-217 Częstochowa
pokój nr 3 - elektronicznie można przesłać za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) z wykorzystaniem formularza elektronicznego "Pismo ogólne do podmiotu publicznego" wraz z dołączonymi dokumentami związanymi ze sprawą na adres elektroniczny Urzędu Miasta Częstochowy: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP;
- pisemnie za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Częstochowy
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa
VII. Termin załatwienia sprawy:
- miesiąc
VIII. Tryb odwoławczy:
- brak
IX. Uwagi:
- brak
X. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
- Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.