W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Zapytanie ofertowe dotyczące usuwania pojazdów z terenu miasta Częstochowy zgodnie z art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz przemieszczania pojazdów nabytych w ramach postępowania spadkowego i umieszczania ich na parkingu strzeżonym

Oferty należy składać do dnia 18.10.2024 r. do godz. 9:30.

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki

Powiadom znajomego