W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Ogłoszenie o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania.

Ogłoszenie obowiązuje w dniach od 2 lipca 2020 r. do 16 lipca 2020 r. Dotyczy wszczęcia postępowania w sprawie o ustalenie odszkodowania za nieruchomość objętą decyzją Prezydenta Miasta Częstochowy wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2020 z dnia 16 stycznia 2020 r. znak AAB.7011.32.2019, przeznaczoną pod inwestycję drogową pn: „Budowa ul. Suchej w Częstochowie", która stała się ostateczna 17 lutego 2020 r., oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 1/20 o pow. 0,0010 ha, obręb 262.
Szczegóły w załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego