Ogłoszenie o wszczęciu postępowania, możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzenia co do zgromadzonego materiału dowodowego przed wydaniem decyzji w sprawie dot. ustalenia odszkodowania.
Ogłoszenie obowiązuje w dniach od 12 maja 2021r. do 26 maja 2021r.
Ogłoszenie dotyczy postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość przejętą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Częstochowa, opisaną w decyzji Prezydenta Miasta Częstochowy wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/2020 z dnia 4 września 2020 r. znak AAB.7011.11.2020, przeznaczoną pod inwestycję drogową pn: „Budowa drogi gminnej od ul. Warszawskiej do ul. Jaskrowskiej wraz z rozbudową odcinka ulicy Jaskrowskiej w Częstochowie – etap 1 od projektowanego ronda do ul. Jaskrowskiej wraz z rondem i odcinkiem ul. Jaskrowskiej, etap 2 od ul. Warszawskiej do projektowanego ronda", oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 26/1 o powierzchni 0,0493 ha obręb 47, powstałą z podziału działki nr 26 o powierzchni 0,4274 ha.
Szczegóły w załączniku.