W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

NA.152.1.18.2023

Petycja ws. utwardzenia nawierzchni ul. Małopolskiej masą bitumiczną

Podmiot wnoszący petycję:  brak zgody wynikającej z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 870)

Data złożenia petycji: 07.11.2023 r.

W dniu 10 listopada 2023 r. wezwano do uzupełnienia braków formalnych - treść pisma w załączeniu.

Przewidywany termin załatwienia petycji - termin uzupełnienia braków: 28.11.2023r.

Data załatwienia petycji: 05.12.2023 r.
Sposób załatwienia petycji: w związku z nieuzupełnieniem zgody o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy o petycjach (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 870), na podstawie art. 7 ust. 2 ww. ustawy pozostawia się petycję bez rozpatrzenia.

Załączniki

Powiadom znajomego