Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70

e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
adres do e-Doręczeń: AE:PL-83220-59430-SSBHG-21
skrzynka do e-Doręczeń


NIP Gminy Miasta Częstochowa: 5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

NA.152.1.19.2023

Petycja ws. budowy drogi asfaltowej na ul. Kusocińskiego

Podmiot wnoszący petycję:  brak zgody wynikającej z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 870)

Data złożenia petycji: 03.11.2023 r.

Przewidywany termin załatwienia petycji: 05.02.2024 r.

Data załatwienia petycji: 17.01.2024 r.
Sposób załatwienia petycji: udzielono odpowiedzi (treść w załączeniu)

Załączniki

petycja pdf, 1.19 MB

Powiadom znajomego