W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

ds. obsługi administracyjnej postępowań o ustalenie warunków

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Komisja konkursowa nie wyłoniła kandydata na ww. stanowisko pracy, z uwagi na fakt, iż żadna z osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i które przystąpiły do procedury konkursowej, nie przeszła z wynikiem pozytywnym przez wszystkie etapy procedury konkursowej. W związku z powyższym konkurs nie został rozstrzygnięty.
Szczegóły
Stanowisko ds. obsługi administracyjnej postępowań o ustalenie warunków
Miejsce pracy Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Kancelaria Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13 w godzinach pracy urzędu lub elektronicznie do końca dnia 10.10.2024
Status rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego