W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.42.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie remontu nawierzchni i instalacji odwodnienia terenu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Częstochowie ul. Niepodległości 16/18.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.42.2019
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
rozstrzygnięcie

więcej w załączniku

więcej w załącznikach

Załączniki

Powiadom znajomego