W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.41.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont pomieszczeń i sanitariatów przyziemia w budynku Bursy Miejskiej przy ul. Legionów 19/21 w Częstochowie.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IZ.271.41.2019
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Biuro Obsługi Interesanta, ul. Śląska 11/13, Częstochowa
Uwaga!
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

Załączniki

Powiadom znajomego