W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.57.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na remont nawierzchni – miejsc parkingowych, drogi dojazdowo-manewrowej – chodników i instalacji odwodnienia terenu zlokalizowanego w obrębie budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 19/21 w Częstochowie.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.57.2020
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
rozstrzygnięcie

więcej informacji w zał. 08. "Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty"

więcej informacji w załącznikach

Załączniki

Powiadom znajomego