W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.11.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi przy Al. Wojska Polskiego 130 w Częstochowie.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.11.2021
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl
rozstrzygnięcie

Więcej informacji w załączniku "Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty"

1. Więcej informacji w załącznikach.
2. Link do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9df24521-1c66-4dd8-839f-55082233308f

 

Załączniki

Powiadom znajomego