W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.40.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na dostawę energii elektrycznej dla 4 wydziałów Urzędu Miasta Częstochowy, 134 jednostek organizacyjnych i spółek skarbu Gminy Miasta Częstochowy, Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. oraz Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej w roku 2022.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.40.2021
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

Więcej informacji w załączniku.

Treść

1. Więcej informacji w załącznikach.
2. Link do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/737d307a-80d6-4b01-88c7-1d2ab6eefede

 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane