W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.45.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa istniejącego środowiska wirtualizacyjnego, systemu pamięci masowych oraz zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 4 części
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.45.2021
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie przez miniportal UZP
rozstrzygnięcie

ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszych ofert w załącznikach

link do miniportalu UZP:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/18862f84-68ce-487d-8652-59f989c27093

 

identyfikator postępowania w miniportalu UZP:

18862f84-68ce-487d-8652-59f989c27093

 

Załączniki

Powiadom znajomego