W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.56.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymiana nawierzchni placu zabaw przy SP 13 ul. Wręczycka 111/115 w Częstochowie - wariant podstawowy
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.56.2022
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie za pomocą miniportalu UZP
rozstrzygnięcie

więcej informacji w załączniku "Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty"

Szczegóły w załącznikach.
Identyfikator postępowania w miniportalu UZP:
358f8576-bd14-40e1-bc72-9d776dad4ee3

link do postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/358f8576-bd14-40e1-bc72-9d776dad4ee3

Załączniki

Powiadom znajomego