W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.62.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa energii elektrycznej dla 4 wydziałów Urzędu Miasta Częstochowy, 133 jednostek organizacyjnych i spółek skarbu Gminy Miasta Częstochowy, Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. oraz Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej w roku 2023 - II postępowanie.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IZ.271.62.2022
Zamawiający Gmina Miasta Częstochowy
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl

1. Więcej informacji w załącznikach.
2. Link do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bf10b585-8ab3-4d21-9c2f-cc95a2f2c6e0

Załączniki

Powiadom znajomego