PS010 - Zlecanie zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | organizacje pozarządowe i inicjatywy lokalne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Polityki Społecznej |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- Uchwała Nr 708/XXXVIII/2013 Rady Miasta Częstochowy z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej;
- Uchwała Nr 160.XIII.2019 Rady Miasta Częstochowy z dnia 18 czerwca 2019 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej;
- Zarządzenie Nr 2816.2023 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie Regulaminu trybu realizacji wniosków w ramach inicjatywy lokalnej.
II. Wymagane wnioski:
- wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej - F-PS0101
do pobrania: F-PS0101.doc, F-PS0101.pdf - lista mieszkańców Częstochowa popierających wniosek - F-PS0102
do pobrania: F-PS0102.doc, F-PS0102.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- Lista mieszkańców Częstochowy popierających wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (do pobrania w Wymaganych wnioskach).
- Do wniosku złożonego przez organizacje pozarządową lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie niezbędne jest złożenie kopii aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji, statut organizacji, pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania organizacji lub podmiotu przez inną osobę niż wskazana w rejestrze, oświadczenie o niezaleganiu w opłatach za zaległości publiczno-prawne.
- Do wniosku można dołączyć w szczególności: kosztorys inwestorski, projekty budowlane, decyzję o pozwoleniu na budowę, oświadczenie o zgromadzonych środkach własnych, informacje o ewentualnych innych źródłach finansowania.
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
VI. Termin załatwienia sprawy:
- nie dłuższy niż 30 dni od daty wpływu wniosku
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Polityki Społecznej
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.
tel.: 34 37-07-475
e-mail: ps@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
IX. Uwagi: