W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.53.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń o ogólnej powierzchni 13 458 m2 w lokalach i budynkach Urzędu Miasta Częstochowy (wraz z obsługą sal konferencyjnych) oraz terenów wokół nich o ogólnej powierzchni 8 383 m2 w okresie 12 miesięcy 2022 roku (jednak nie później, niż do 31.12.2022 r.).
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.53.2021
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl
rozstrzygnięcie

Więcej informacji w załączniku.

1. Więcej informacji w załącznikach.

2. Link do ogłoszenia zamieszczonego na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/627ad984-1a34-4a87-b9f6-1ff9b914eb33

 

Załączniki

Powiadom znajomego